środa, 30 maja 2012

Pesto szparagowe

Dziś na obiad mam...?

Proste równanie:) szparagi + oliwa = pesto



Przygotowanie:

  • ugotuj szparagi na parze (zrobiłam to w parowarze)
  • wystudź
  • zmiksuj z oliwą
  • dodaj sól i pieprz

Jest już pyszne pesto. I co dalej?


- Ugotuj makaron al dente. Ja, zjem dziś pełnoziarniste świderki. Wymieszaj z pesto.

- Posmaruj pesto chleb lub bułkę. Świetne będzie do grzanek.

- Użyj pesto jako sosu do ulubionej sałaty (np. sałata lodowa, rukola, szpinak, pomidory, feta)


Smacznego!







2 komentarze:

  1. Ciekawe...Musi być PYSZNE!!!Wprawdzie jakoś nie mam przekonania do świderków, może to błąd gotowania, ale wydaje mi się, że są one zawsze twardawe...))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, chociaż przyznam, że jak przeczytałam tytuł posta, myślałam że to pesto jest z surowych szparagów :P Przeczytałam, że można jeść je na surowo, jeszcze tego nie robiłam (bo w tym sezonie szparagi miałam w ręku raz czy dwa) i jestem ciekawa jedzenia ich w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń