niedziela, 30 października 2011

Dyniowe szaleństwo trwa! Dyniowe ragout.

Ragout to potrawa przypominająca gulasz. Przygotowanie polega na duszeniu podsmażonych wcześniej kawałków mięsa z różnymi dodatkami. Ja użyłam wołowiny.
Najpierw na patelnię wrzucam mięso, które dusi się najdłużej. Później dodałam pokrojoną w cząstki dużą cebulę, a na ostatnie pół godziny, obraną i pokrojoną dynię.
Mam świetną mieszankę ziół benedyktyńskich do dziczyzny. Oprócz niej, użyłam ziela angielskiego, pieprzu i rozmarynu. Żeby wołowina była miękka, trzeba posolić ją pod koniec obróbki termicznej.
Potrawa robi się sama. Można kupić mięso pokrojone. Krojenie dyni i cebuli zajmuje 5 minut.

Polecam!;)



2 komentarze:

  1. ooo, a to na pewno zrobię! też mam dynię w domu i szukam propozycji na potrawy z dynią w roli głównej!
    Ania K.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sobotę kupiłam nową, więc coś dyniowego powinno się jeszcze pojawić:)

    OdpowiedzUsuń